هر کسی شخصیتی دارد که در زندگی شیوه و اسلوب او را رقم می زند؛ تعدادی از ویژگی های شخصیتی  خودم را جهت ارتقا شخصیت خودم می نویسم.

1- معمولا در رابطه با افراد ترس از ناراحتی دیگران بیش از میل به رضایتشان برایم نقش آفرین است و بگونه ای رفتار می کنم تا دیگران آرامش خیالم را برهم نزنند.

2- در هنگام کار، و به هنگامی که به کار مسلط هستم بی مهابا و بدون ملاحظه دستور می دهم (و کاملا متفاوت با ویژگی شماره یک عمل می کنم. حتی گاهی سنگ دل می شوم.)

3- انسان صادقی هستم که اگر این صداقت با ت و کیاست کلام همراه نباشد برایم آسیب زاست.

4- میل و نیاز به تعریف و تمجید دیگران از خودم دارم و به همین خاطر هم هست که ویژگی شماره یک را دارا هستم و ترس از دلخوری دیگران بیشتر بخاطر ترس از عدم تمجید و تایید خودم است.

5- ضمن اینکه نیاز و وابستگی به تایید و تعریف دیگران از خودم دارم اما از لحاظ حمایتی مستقل هستم و نیازی به حمایت کسی ندارم.(کلا خوشم نمی آد کسی ازم حمایت کند.)

6- در نقش رهبری یک گروه بخاطر داشتن تایید افراد معمولا خودرای نیستم و حاضرم کار به شیوه افراد عضو گروه پیش برود. این ویژگی در مواردی که منجر به بروز آزادی عمل و خلاقیت افراد می گردد و حس مسئولیت افراد گروه را تقویت می کند ویژگی خوبی است اما به هنگامی که باعث سهل انگاری و زیر کار در رویی افراد گروه می شود ویژگی نامطلوبی است.

7- تحلیل گر خوبی هستم. و کار تحلیل را دوست دارم.

8- اغوا گری و طنازی ندارم بقول انگلیسی ها شخصیت fun ندارم.

9-تحریک پذیر هستم

10- دایره ارتباطات و دوستانم محدود است، معمولا اهل شکل دادن رابطه دوستی عمیق نیستم و روابط سطحی ام در مراحل اولیه پر جذبه است اما به مرور گویی فرد را رها می کنم.

11- درون گرا هستم. 

12- اگر کاری که انجام می دهم مرا غرق خودش کند از کار لذت می برم. مثل کار هایی نظیر نجاری، برنامه نویسی و غیره

13- سطح هیجانات ام به سادگی جابجا می شود.

14- اثر پذیری از کلام و نوشتجات دارم. گاهی از مطالب و کلام دیگران به شدت انرژی می گیرم و یا به شدت سطح انرژی ام افت می کند.

ویژگی ,افراد ,دیگران ,گروه ,ندارم ,کلام ,افراد گروه ,خودم دارم ,ویژگی شماره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

killer media | کیلر مدیا خبرنامه سمیرم abanyar آشپزی آنکس که عاجز از خلق لحظه هاست معلول است نیک ایران|گلریزوب | ایتی کلوب | همه چیز | چت ساپورت| ایتی ساپورت یونایتد کالا ، فروشگاه محصولات پرطرفدار ورق استرچ متال آهنگ بازی Exposedsub